Skip to main content
0

Zwroty

Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Od umowy możesz odstąpić, składając nam stosowne oświadczenie oraz wysłanie go np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@przed-siebie.com.pl. Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Hoża 86 lok.410, 00-682 Warszawa, HAGOS 4 Business Karolina Michalska Gołoś, z dopiskiem „przed-siebie”, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanym do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Dokonane przez Ciebie płatności na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. W przypadku towarów oferowanych w zestawie, odstąpienie od umowy oznacza odstąpienie od umowy o zakup zestawu i tym samym skutkiem odstąpienia jest obowiązek odesłania wszystkich towarów wchodzących w skład zestawu.

Formularz zwrotu

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@przed-siebie.com.pl, lub drogą pocztową na adres: ul. Hoża 86 lok.410, 00-682 Warszawa, HAGOS 4 Business Karolina Michalska Gołoś, z dopiskiem „przed-siebie”. Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Hoża 86 lok.410, 00-682 Warszawa, HAGOS 4 Business Karolina Michalska Gołoś, z dopiskiem „przed-siebie”. W związku z wadą możesz żądać: a) wymiany rzeczy na wolną od wad, b) usunięcia wady, lub złożyć oświadczenie o: a) obniżeniu ceny, b) odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej. Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.